Eşini öldüren şüpheli yakalandı

Ankara'da eşini bıçaklayarak öldürdüğü iddiasıyla aranan Davut Sarıkaya yakalandı. Adliyeye sevk edilen şahıs tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Ankara'nın Akyurt ilçesinde eşi Zahide Sarıkaya'yı bıçaklayarak öldürdüğü iddiasıyla aranan Davut Sarıkaya, polis ekiplerinin çalışması sonucu yakalandı.

İddiaya göre, eşiyle birlikte piknik amacıyla gittikleri sera evinde çıkan tartışmanın ardından Davut Sarıkaya, eşi Zahide Sarıkaya'yı bıçaklayarak öldürdü. Olayın ardından kaçan şahsın yakalanması için geniş çaplı çalışma başlatıldı.

Yapılan araştırmalarda şüphelinin önce Çubuk ilçesine gittiği, burada dikkat çekmemek amacıyla kıyafet değiştirdiği ve geceyi ilçede geçirdiği belirlendi.

Yeniden Akyurt'a dönmek üzere hareket ettiği tespit edilen Sarıkaya, Çınar Mahallesi'nde kendisini takip eden polis ekipleri tarafından yakalandı.

Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Zanlının ifadesinde, 'Ben eşimi öldürmeseydim o beni öldürecekti. Tartışmanın ardından cinnet geçirdim' dediği öğrenildi.

Bakmadan Geçme