• Haberler
  • Siyaset
  • AK Parti'ye Katılan Özarslan: Kapılarımız herkese açık olmaya devam edecek

AK Parti'ye Katılan Özarslan: Kapılarımız herkese açık olmaya devam edecek

CHP'den istifa ederek AK Parti saflarına katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi. Özarslan, Keçiören'de hizmet odaklı çalışmaya devam edeceklerini belirterek, 'Kapılarımız herkese açık olmaya devam edecek' dedi.

CHP'den istifa ettikten sonra AK Parti'ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, AK Parti Keçiören İlçe Başkanlığı'nda partililerle buluştu. 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde yeni bir hizmet dönemine başladıklarını ifade eden Özarslan, Keçiören için teşkilatla birlikte çalışacaklarını söyledi.

Siyasetin ortak akıl ve dayanışmayla yürütülmesi gerektiğini vurgulayan Özarslan, Keçiören'e yönelik hizmetlerde teşkilatın desteğini alarak yol yürüyeceklerini belirtti. Özarslan, geçmişte olduğu gibi bundan sonra da belediyenin kapılarının tüm vatandaşlara açık olacağını dile getirdi.

Özarslan: 

"Biz Keçiören’imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte beraber yürüyeceğiz. Nasıl geçmişte kapılarımız sonuna kadar herkese açıksa bundan sonra da açık olmaya devam edecektir" ifadelerini kullandı.

Göreve geldiklerinden bu yana vaat ettikleri projelerin önemli bir bölümünü hayata geçirdiklerini kaydeden Özarslan, kalan projeler arasında yer alan kentsel dönüşüm çalışmalarını da Keçiören'e kazandırmayı hedeflediklerini söyledi.

Özarslan, ilçe başkanlığındaki programın ardından belediye binası önünde vatandaşlarla bir araya geldi.

Yedi 23 Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme