Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı AK Parti'ye geri dönüyor

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın, AK Parti'nin Ankara'da düzenleyeceği Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda yeniden partiye katılması bekleniyor.

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın, yarın Ankara'da gerçekleştirilecek AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda yeniden AK Parti saflarına katılacağı belirtildi.

Arı'ya Parti rozetinin Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından takılması bekleniyor.

Siyasi yaşamına AK Parti'de başlayan Rasim Arı, 2019 yerel seçimlerinde partinin adayı olarak Nevşehir Belediye Başkanı seçilmiş, ancak 2021 yılında sağlık sorunlarını gerekçe göstererek görevinden ve daha sonra da parti üyeliğinden ayrılmıştı.

2023 yılında İYİ Parti'ye katılan Arı, 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Seçimleri'nde bu partinin adayı olarak yarışmış ve oyların yüzde 52'sinden fazlasını alarak yeniden Nevşehir Belediye Başkanı seçilmişti.

Arı, yarınki katılımla yaklaşık dört buçuk yıl aranın ardından yeniden AK Parti'de siyaset yapmaya devam edecek.

Bakmadan Geçme