Okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 71 kişi hastaneye başvurdu
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavın ardından rahatsızlanan 71 kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Tedavi altına alınan 48 öğrenci taburcu edilirken, 23 kişinin gözetim altında tutulduğu öğrenildi.
Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilav sonrası çok sayıda öğrenci ve davetli rahatsızlandı.
Mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri üzerine sağlık ekipleri okula sevk edilirken, bazı vatandaşlar da kendi imkanlarıyla hastanelere başvurdu.
Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda yaşanan olayda Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere çeşitli sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısının 71'e yükseldiği bildirildi.
Tedavi gören öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin hastanelerde müşahede altında tutulduğu öğrenildi.
Bakmadan Geçme